15 سال Diabeties با افزایش کراتینین سرم کردم رها تا حد زیادی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

15 سال Diabeties با افزایش کراتینین سرم کردم رها تا حد زیادی

15 سال Diabeties با افزایش کراتینین سرم GreatlyThis رها کردم یک داستان در مورد یک مرد است که از دیابت 15 سال با کراتینین سرم 1 سال متحمل شده است، نام خود را لموئل، بیمار از فیلیپین است. قبل از آمدن به اینجا زندگی خود را با ناامیدی و درد پر شده است، او حتی می تواند به خوبی در هر شب خواب. اما در حال حاضر، زندگی خود را با امید و شجاع پر شده است، او می خواهد به عقب زندگی عادی و به زودی او را این رویا را تحقق بخشد. همه از این است را مدیون خود انتخاب را انتخاب کنید به طب چینی.

بیماری کلیه خود را با طولانی شرایط دیابت ناشی از، به طوری که دکتر ما او را برخی از گیاهان برای کنترل سطح قند خون را، در همان زمان یک رژیم غذایی مناسب را برای او به کمک اثر درمانی از گیاهان. بر این اساس، از دکتر به یک برنامه درمانی سیستماتیک برای او، با کمک کسانی که درمان، عملکرد کلیه خود تا حد زیادی بهبود کردم، همانطور که در بالا خروجی ادرار خود آورده است تا 1200ml / روز. شما می دانید یکی از نقش مهم کلیه است به تولید ادرار، به طوری که افزایش ادرار نشان می دهد که عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود می کردم.

درمان که برای بیماری خود اعمال داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی و انما درمان، تمام این چهار درمان با هم همکاری نه تنها می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت اما همچنین می تواند سموم اضافی از خون تخلیه و تعمیر کلیه های آسیب دیده. به منظور از بین بردن علائم نارسایی کلیه و منهای عوارض جانبی قطع دیالیز، دکتر ما تصمیم به توقف دیالیز به تدریج.

ما می دانیم که او می تواند یک پیش آگهی خوب، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او در اینجا دریافت کرده و یا می خواهید برای درمان دیابت و بیماری کلیه به خوبی و افزایش حجم ادرار خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: